יעל דקלבאום

יעל דקלבאום 10/40+ ₪

חיזוק וחיבוק

Sorry, this entry is only available in עִבְרִית.

23.11.2023/ Thursday

open doors 20:30

begin 21:00

performance sitting

יעל דקלבאום - התשובה / Yael Deckelbaum - The Answer

חיזוק וחיבוק עם יעל דקלבאום {מופע סולו אקוסטי}

סדרת מופעים בצוללת למפונים ותושבים בירושלים

על יעל דקלבאום:

לאחר שצעדה במשך שלוש שנים בצעדות נשים ברחבי העולם עם השיר ״תפילת האמהות״ – שהפך לפס קול של התעוררות נשית ונוגן ברשת על ידי מיליונים, והשיקה השנה את האלבום החדש- “What About the Women” שזכה לאהדת הקהל, יעל דקלבאום מגיעה למופע סולו  גיטרה אינטימי המספר סיפור תקופתי של זמן ההתעוררות הנשית ושזור בסיפורים והומור. בנוסף, במופע שזורים שירים מעוד תקופות.
יעל דקלבאום היא זמרת ויוצרת, חברה בהרכב ״הבנות נחמה״. מאחוריה שלושה אלבומי סולו ו-EP אחד עם אנסמבל האמהות, שיתופי פעולה רבים בארץ ובחו”ל עם שלמה ארצי, משינה, סוזן וגה, ועם תנועות לשינוי חברתי כמו מסע ״הדרך הביתה״ שיזמה עם דפני ליף ותנועת ״נשים יודעות”. כיום מנצחת יעל על פרויקט ״משירה״, מקהלה נשית המונית שייסדה, המאחד נשים מכל קצוות החברה – במעגלי שירה ברחבי הארץ.

על סדרת המופעים “חיזוק וחיבוק”:

בעת הזאת אנחנו מבינים יותר מכל את כוחה המרפא של המוזיקה.
אנחנו מבינים את הצורך של כולם – מפונים, תושבים, מתנדבים/ות, נשים שנשארו בבית, נערים, נערות וילדים ללא מסגרות ובעצם כל מי שבעורף – להפוגה.
הפוגה מהחדשות, הפוגה מהלחץ הרב בו כולנו מצויים. יחד עם זאת, צריך לזכור שפרנסתם של האמנים, כמו רבים אחרים, נקטעה באחת ואנחנו בצוללת גם בשבילם.

אנחנו פותחים את שערי הצוללת להופעות מחזקות ותומכות. לחזק את האמנים/ות היקרים, את המפונים האהובים מדרום ומצפון ואת הקהל הירושלמי שצמא לשפיות והפוגה.

שימו לב – אנחנו מבינים את האתגרים הכלכליים בזמן זה, מוזמנים/ות לבחור איזה סוג כרטיס נוח לכם/ן, הכל מקובל ואהוב.

תודה לקרן ברכה על ההתגייסות המהירה

Skip to content