פסטיבל חשיפה | יום שני II

פסטיבל חשיפה | יום שני II כניסה חופשית

אצלכם בבית!

עקב מגפת הקורונה פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה, אירוע ה- showcase הגדול והחשוב בישראל, עובר לאונליין בערב שידורים של טלוויזיה מהעתיד!

הערב באולפן חשיפה בינלאומית נפגוש את:

Shai Maestro
El Khat
ORI
Riff Cohen
FULL TRUNK

השידורים פתוחים לצפייה כאן, בעמודי הפייסבוק שלנו ובערוץ היוטיוב. מוזמנים ומוזמנות להצטרף לצופים מכל רחבי העולם, לאנשי תעשיית המוזיקה הבינלאומית ולצופים כאן בארץ.

לצפייה ישירה

 

9.12.2020/ יום רביעי

מופע 20:00

מופע ישיבה

Riff Cohen - A Paris - Official Video

פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה – אונליין – יום 2

עקב מגפת הקורונה פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה, אירוע ה- showcase הגדול והחשוב בישראל, עובר לאונליין בערב שידורים של טלוויזיה מהעתיד!  

הערב באולפן חשיפה בינלאומית נפגוש את:

Shai Maestro
El Khat
ORI
Riff Cohen
FULL TRUNK

השידורים פתוחים לצפייה כאן, בעמודי הפייסבוק שלנו ובערוץ היוטיוב. מוזמנים ומוזמנות להצטרף לצופים מכל רחבי העולם, לאנשי תעשיית המוזיקה הבינלאומית ולצופים כאן בארץ.  

 

שלישיית שי מאסטרו

שי מאסטרו (יליד 1987) הוא מהפסנתרנים הבולטים והמבטיחים בדורו. מאז בכורה עם הטריו שלו בשנת 2011, שי עיצב לעצמו זהות סגנונית בעלת ייחוד ועוצמה, וכמו כן הציג פעמים רבות ורסטיליות מוזיקלית אדירה – מה שהפך אותו ואת הטריו שלו לאחד ההרכבים המובילים וההרמוניים בעולם הג'אז של היום.

 האלבום החמישי של שי, The Dream Thief, הוא הראשון בחברת התקליטים הידועה ECM. האלבום מציב את הפסנתרן המוכשר בראש הטריו הבועט שלו – שמורכב מהמתופף עפרי נחמיה (ישראל) והבסיסט חורחה רודר (פרו), וכמו כן כולל קטעי פסנתר סולו.

מאסטרו מציג באלבום מגוון קטעים מקוריים עשירים במחשבה והרהור, שכל אחד מהן מגולל סיפור ייחודי משלו. מגע היד יוצא הדופן שלו מסוגל להעביר טווח רחב של רגשות בפסוק מוזיקלי אחד. האלבום הוקלט באפריל 2018 ב Auditorio Stelio Molo RSI בלוגאנו, שוויץ והופק ע"י מנפרד אייכר.

שי מאסטרו הוזמן להופיע עם התזמורת הפילהרמונית של טוקיו באוגוסט 2019, בתיאטרון המטרופוליטאני של טוקיו ובניצוחו של קיטארו הראדה. התכנית כללה את הקונצ'רטו הראשון לפסנתר מאת מיהו האזאמה, ויצירות מקוריות של מאסטרו. 

שי מאסטרו – פסנתר

טל משיח – קונטרבס

עפרי נחמיה – תופים

אלק'את

פירוק מילים, לחנים וקומפוזיציות משירי עם תימניים, אלק׳את צוללים אל תוך טריטוריה לא נודעת המעדכנת את התרבות העתיקה של תימן באמצעות תזמורת כלי נגינה ישנים וחדשים, רבים שמוחזורו מחפצים זרוקים, זבל מהרחוב שהפכו לכלי נגינה הנשמעים זהים לכלי המיתר, כלי הקשת וכלי ההקשה המסורתיים בארצות ערב וצפון אפריקה, אלק'את מטביע חותמת פוליפונית ערבית ייחודית.

בהתייחס לעלה הממכר שנצרך בתימן ובחצי האי ערב במשך למעלה משש מאות שנה, ניתן לפרש את שם הלהקה בדרכים שונות. סימליות המהגרים לישראל מחצי האי ערב, מצבה הקשה של תימן בזמן הנוכחי במצבי מלחמה, רעב ועם מעט סימנים לשינויים. עם זאת עלה הק׳את מספק תחושת רגיעה בטוחה המאחדת את הקהילה, אך משתייכת לשתי פנים ויכולה להיות הרסנית באותה מידה.

שירי המופע ״סעדיה ג׳פרסון״ (על שם אלבום הבכורה) הם ביטוי אישיות למיקס דור שלישי בארץ מעליות תימן לבין כפיית המערביות בארץ חוסר הזהות וחוסר שייכות לאדמה.

איל אל וואהב – סיר, קערת, זהוב, שירה

איבי אבן וואקירחצוצרה, אורגן, שירה

עידו צ׳יטיאטכלי הקשה, חפצים, שירה

גלעד הלוואיןמנואלה, גיטרה חשמלית, שירה

 

 ORI

אורי אלבוחר (ORI) הוא מוזיקאי ותופעת טבע. עם קול של מלאך פצוע, אלקטרוניקה רכה ופסנתר חם הוא יוצר ארכיטקטורות מרובות-שכבות של מנגינות ומקצבים באמצעות הקול האנושי וסימפולים מכל העולם, עם שימוש בלופר וביטים שנעים בין אינטימיות למעמקים.

 בשנתיים האחרונות הופיע ORI ברחבי אירופה ובארצות הברית (כולל בפסטיבל SXSW). סינגלים מתוך אלבומיו שולבו בסדרות ובסרטים (נטפליקס, Blackpills) ושירו ’Solo’ סומפל ע"י Sounwave  לסינגל של Jay Rock – For What It's Worth.

 

ריף כהן

זמרת, יוצרת, מוסיקאית, בימאית, מפיקה מוסיקאלית, ארט דיירקטורית.

ריף כהן (מיינר) אחת האמניות פורצות הדרך שיצאו מישראל בשנים האחרונות וממובילות הדור החדש של מוסיקאים שפועלים בז'אנר ״חיפוש שורשים״ המודרני.

כהן שרה בצרפתית, בעברית ובאנגלית, מופיעה בעיקר בתל אביב, פריז ואיסטנבול. הסגנונות המוזיקליים איתם מתכתבת כהן ביצירתה מגוונים ורבים – ממוסיקה קלאסית בארוק, אופרות ואוונגרד, מוסיקה מזרחית, פרסית, צפון אפריקאית, רוק קלאסי, פופ, היפ הופ, טריפ הופ, רגאיי ועד השראה מסבתה פורטונה, שנולדה וחיה באי ג'רבה אשרליד חופי תוניסיה.

את התקופה האחרונה הקדישה כהן לאיסוף חומרים לאלבומה החדש והשלישי, לצד הופעות בארץ ובחו"ל (שוויץ, גרמניה, פולין ותורכיה) , שיתוף פעולה עם אמנים אחרים וחיפוש ומחקר ביצירה.

 כהן מופיעה  בימים אלה ביחד עם חגי פרשטמן, עטר מיינר ועומרי עמדו בסיבוב חדש עם כל השירים האהובים משני אלבומיה המצליחים, לצד טעימה ראשונה מהאלבום החדש שבדרך.

עשרה שירים של ריף שאתם חייבים להכיר: רוצה פרחים, dans mon quartier, A Paris, J'aime , Hélas, Que du Bonheur, JEAN QUI RIT JEAN QUI PLEURE, TOMBER DE HAUT, MARRAKECH

ריף כהן – שירה וגיטרה

עטר מיינר – ביטים

פול טראנק

פול טראנק הם השילוב המושלם בין מוסיקאים מהשורה הראשונה, לחבר'ה האלה שהיינו מתים לשבת איתם לבירה . תוסיפו לזה כריזמה בימתית שעומדת בקו אחד עם טובי הפרפורמרים בארץ ובעולם ותקבלו את ההופעה הכי טובה שתראו. הגדרה שהפכה לשם נירדף עבורם גם על פי התקשורת.

ברקורד שלהם שנים של עבודת שטח , תופעה שיותר ויותר קשה למצוא היום. אלפי הופעות סולד אאוט ממועדונים ועד פארקים גדולים מול קהל של עשרות  אלפים ,בתוספת להיטים שבולטים בנוכחותם בתחנות  הרדיו ובערוצי הסטרימינג (, as a stone, hey hey, lets go, powerful וואלק, עוד יום, damn right,  more  ו  לאחרונה  שיר הנושא  לסדרה המצליחה  "תאגד" .)

 גל ניסמן – שירה, גיטרה

אריאל קשת – קלידים

יותם אלעזרי – תופים

עופר ויינר  – בס 

דילוג לתוכן