שלמה גרוניך

שלמה גרוניך 90 ₪

צוללת TV + קהל מצומצם

צוללת TV – מופע משודר + קהל מצומצם!

סדרת הופעות אקוסטיות ואינטימיות בליווי המראיין – דוד חיים סעידוב – המנהל האומנותי של הצוללת. הסדרה מצליחה לגעת ולחשוף מעט מחיי האמנ/ית מעבר למוזיקה, מספקת לנו סיפורים, קטעי חיים, צחוקים ותובנות, על המוזיקה ובעיקר על מסע החיים. 

ההופעות ישודרו בשידור ישיר ובצפייה חופשית בעמוד הפייסבוק של הצוללת ושל האמנים/ות המשתתפים. 

הפעם בסדרה נארח את –שלמה גרוניך, מהמוזיקאים הפוריים, המגוונים והמסקרנים שפועלים בישראל בארבעת העשורים האחרונים. גרוניך הוא אחד הפרפורמרים הגדולים בארץ, משלב בין פסנתרנות וירטואוזית ושירה עוצמתית. מוזיקאי ללא גיל, שאנרגיות ההופעה שלו מעידות על בחור צעיר, ורק הקוקו הלבן חושף את גילו האמיתי.

ניתן לצפות במופע גם בערוץ היוטיוב של הצוללת {כדאי להירשם!} ובערוץ ה-VIMEO שלנו. 

שימו לב – *הכניסה למחוסנים\מחלימים בהצגת תו ירוק. או בהצגת בדיקה שלילית מ72 השעות שלפני מועד המופע בלבד*. מכירת הכרטיסים תתבצע אך ורק מראש ע”פ הנחיות משרד הבריאות.

26.5.2021/ יום רביעי

דלתות 20:30

מופע 21:30

מופע ישיבה

שלמה גרוניך - יש לי סימפטיה (קליפ רשמי)

בניגוד להנחיות | שלמה גרוניך

שלמה גרוניך, מהמוזיקאים הפוריים, המגוונים והמסקרנים שפועלים בישראל בארבעת העשורים האחרונים. גרוניך הוא אחד הפרפורמרים הגדולים בארץ, משלב בין פסנתרנות וירטואוזית ושירה עוצמתית. מוזיקאי ללא גיל, שאנרגיות ההופעה שלו מעידות על בחור צעיר, ורק הקוקו הלבן חושף את גילו האמיתי. מופע של גרוניך הוא חוויה שלמה, שמשאירה זיכרון חזק והנאה גדולה אצל כל צופה בקהל.
בהופעה ינגן עם שלמה גם עומרי אגמון, עליו שלמה אמר לא פעם:
בכל פעם שאני עולה לבמה עם המוזיקאי והגיטריסט עומרי אגמון, אני נפעם ומתרגש. קורה בינינו משהו שאין להסבירו, מין מעוף מלא ניצוצות.
בין השירים במופע: יש לי סימפטיה, שירים פשוטים, ציור, נואבה, נדודי שינה, בואי ילדה ועוד
צילום יח”צ – אלכס ליפקין
דילוג לתוכן