פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני

פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני כניסה חופשית

יום #2 [צהריים] - מגדל דוד

יום #2 סשן צהריים – פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה – שנת העשור!
סוף שבוע עם 28 הופעות בירושלים ובתל אביב בהם נציג טעימה מעולמות הרוק, האינדי והאלקטרוני הישראליים, אל מול כ-50 אורחים מקהילת המוזיקה הבינלאומית.

יום #2 סשן צהריים עם 3 הופעות במגדל דוד: יוגי,  YALI BLANK, אוזו בזוקה

הכניסה חופשית!

לחצו כאן – בהרשמה בלבד

14.11.2019/ יום חמישי

דלתות 14:30

מופע 15:00

מופע ישיבה

International Music Showcase Israel 2017

פסטיבל החשיפה הבינלאומית חוגג עשור בקידום ייצוא המוזיקה הישראלית לחו”ל. פסטיבלי חשיפה {Showcase} למוזיקה מתקיימים ברחבי העולם ומטרתם לחשוף את המוזיקה המקומית בפני נציגים בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית. בישראל מתקיים פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה בהפקת הצוללת הצהובה ונתפס כאחד הטובים בעולם.  

יום #2 סשן צהריים במגדל דוד המיוחד עם שלוש הופעות:

יוגי
יוגי (יוגב גלוסמן) החל את דרכו ככנר קלאסי, לאחר מכן הצטרפו הגיטרה והבס שהיא הכלי המרכזי שלו עוד היום. בשנים האחרונות הסתובב בעולם בסיבובי הופעות עם עידן רייכל, A-WA ועוד. האלבום the ceiling הוקלט בתקופה של ארבעה חודשים, ובה כתב והלחין את כל השירים ומנגן על כל הכלים, פרט לכמה אורחים. האלבום הופק יחד עם נעם חבקין (נומוק), ויצא בלייבל רו טייפס. שירים מתוך האלבום נכנסו לפלייליסט של גלגלצ, ולבחירות העורכים ב88.

 

YALI BLANK
YALI היא אמנית בת 24, זמרת, פסנתרנית ומפיקה. ‎היא יוצרת אלקטרו-פופ עם השפעות של מוזיקה קלאסית וג’אז. ‎בילדותה ניגנה על פסנתר קלאסי והייתה חלק מתזמורת בקונסרבטוריון. ‎בשנתיים האחרונות, נחשפה למוזיקה אלקטרונית ויצרה פרויקט ראשון שכולל סינתיסייזרים, אפקטים וביטים שהיא בונה בלייב.

‎היא יצאה עם הפרויקט לטור הופעות באירופה וצברה חשיפה מרובה. ‎על הבמה ילי משדרת סגנון ייחודי של אמנות פרפורמנס. כל הופעה שונה לחלוטין מהאחרת ויוצרת שילוב מסקרן בין ביטים שבורים לווקל רך. לאחר התמודדות מאתגרת עם סרטן העצמות, שהותירה אותה עם נכות חלקית, שואפת ילי לשדר מסר חזק ולהשפיע מתוך הצלילים הייחודיים שמאפיינים אותה.

אוזו בזוקה
ההרכב הבועט של אורי בראונר כנרות שמשלב ביד אמן מזרח ומערב, ישן וחדש חוזר באלבום חדש עמוס כל גרוב, בדרך לסיבוב הופעות עולמי.

קשה היה להישאר אדישים לפרויקט הסולו הראשון של אורי בראונר כנרות שהיה עם יציאתו אחד האלבומים המדוברים של השנה. הסינגלים I got You ו Desert Love לוו בקליפים מרהיבים ושודרו בהתלהבות ברדיו. ההופעה הממכרת כבשה אולמות ובמות פסטיבלים בארץ ובעולם והאלבום יצא בארץ בגרמניה וביפן זכה להצלחה. הופעת ההשקה שלו בברלין היתה סולד אאוט ומהדורת הויניל שהושקה עמו אזלה במהירות. מה שהחל כפרויקט סולו הפך בצורה אורגנית ללהקה והפרויקט השני מציג את “אוזו בזוקה” כהרכב מלוכד ובועט שמגיע משויף אחרי סיבובי הופעות בינלאומיים רבים בחו”ל.

פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני ברשתות

דילוג לתוכן