פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם

פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם 40 ₪

יום 4# סשן צהריים

יום #4 [סשן צהריים] פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה – שנת העשור!
סוף שבוע עם 28 הופעות בירושלים ובתל אביב בהם נציג טעימה מסגנונות מוזיקת הג'אז והעולם הישראליים, אל מול כ-50 אורחים מקהילת המוזיקה הבינלאומית.

ארבע הופעות לצהרי שבת יום יפה: האורקסטרה – תזמורת הג'אז הישראלית, אל'פאדו, הדר נויברג & אוליביה טרומר דואט, אנסמבל מוזאיקו

כמות הכרטיסים מוגבלת.

23.11.2019/ שבת

דלתות 13:30

מופע 14:00

מופע ישיבה

International Music Showcase Israel 2017

פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם 2019 | יום #4 סשן צהריים 
4 הופעות בצוללת צהובה | לאתר חשיפה בינלאומית

פסטיבל החשיפה הבינלאומית חוגג עשור בקידום ייצוא המוזיקה הישראלית לחו"ל. פסטיבלי חשיפה {Showcase} למוזיקה מתקיימים ברחבי העולם ומטרתם לחשוף את המוזיקה המקומית בפני נציגים בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית. בישראל מתקיים פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה בהפקת הצוללת הצהובה ונתפס כאחד הטובים בעולם. 

יום #4 סשן שבת צהריים עם ארבע הופעות מעולות:

האורקסטרה – תזמורת הג'אז הישראלית
האורקסטרה – תזמורת הג'אז הישראלית, היא בית המרכז לתוכו כבר למעלה מ 16 שנים את טובי המוזיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופוריה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים היוצרים את הצליל המיוחד של התזמורת. הופעותיה של האורקסטרה הן מפגן מוזיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כשהסולנים של האורקסטרה מציגים את יכולותיהם.

 

אל'פאדו
אל'פאדו הוא אנסמבל מוזיקלי רענן ישראלי-פורטוגלי המבוסס בסצינת המוזיקה העשירה בליבה של ליסבון ועוסק במוזיקה שמקורותיה בחצי האי האיברי. דרך חזרה אל תרבות הקהילות העבריות מתקופת תור הזהב בספרד והשירה בשפתם, שפת הלדינו המשלבת את הספרדית, הפורטוגזית והעברית גם יחד. מסורת מוזיקלית זו מושפעת מסגנונות מקומיים אחרים כמו הפאדו והפלמנקו הניכרים במופע.

הדר נויברג/אוליביה טרומר דואט
מפגש מפתיע בברלין לפני כשנה, גילה להדר נויברג ואוליביה טרומר שאף על פי שגדלו בתרבויות מאוד שונות (ישראל/ניו יורק, גרמניה) הן מרגישות מוזיקה בצורה דומה ומערבבות את השפעות המוזיקה הקלאסית והג׳אז שעליהן גדלו, עם המוזיקה הברזילאית ששתיהן אוהבות. בעולמן הפנטסטי, החליל והפסנתר לא נפרדים, אלא יוצרים סאונד אחיד. המוזיקה לירית, מסתורית עם שילוב מופלא בין עדינות מלטפת לגרוב משלהב.

אנסמבל מוזאיקו
מוזאיקו אנסמבל שואב השראה ממגוון רחב של סגנונות מוזיקליים שונים על מנת ליצור צליל חדש.
בהקשבה ובעדינות יוצרים הארבעה מוזיקה אקלקטית ועשירה בעלת סאונד ייחודי מג'אז קלאסי ועד מוזיקה של המזרח התיכון.
החברות הקרובה והחיבור הטבעי בין חברי ההרכב מורגשת באופן משמעותי והופכת כל הופעה לחוויה מיוחדת.

פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם ברשתות

דילוג לתוכן