לא יום האישה #1

לא יום האישה #1 40-50 ₪

רחל ירון, שוהם טפיארו, קובארי, פיי שפירו

תחילתה של מסורת. אמן. ארבע מוזיקאיות יוצרות – ארבעה קולות חדשים שכדאי לשמוע –  ארבע הופעות ממוקדות רחל ירון, שוהם טפיארו, קובארי ופיי שפירו בערב אחד בצוללת צהובה.

25.7.2019/ יום חמישי

דלתות 20:30

מופע 21:30

מופע עמידה

לא יום האישה #1

רחל ירון, שוהם טפיארו, קובארי, פיי שפירו

תחילתה של מסורת. אמן.
ארבע מוזיקאיות יוצרות – ארבעה קולות חדשים שכדאי לשמוע –  ארבע הופעות ממוקדות
רחל ירון, שוהם טפיארו, קובארי ופיי שפירו בערב אחד בצוללת צהובה.

רחל ירון היא זמרת, יוצרת וגיטריסטית בת 24 עם קול חודר וריפים ממכרים. חרף גילה הצעיר, רחל מציגה מוזיקה בשלה ומגובשת, ויוצרת רוק עברי שלא מפחד להתמודד עם סוגיות אינטימיות מחייה. השירים נוקבים ועוסקים בנושאים המלווים את חייה ומתמזגים אל תוך יצירתה – אובדן לעומת הבחירה בחיים, געגועים לאביה שנפטר כשהייתה ילדה, חזרתה בשאלה והתמודדות במערכות יחסים.

אלבומה השני של רחל, ״פעם ביום״, בהפקתו של אור בהיר, יצא בסוף אפריל השנה וקיבל חשיפה בפרינט, אונליין ובתחנות הרדיו. הסינגל הראשון מתוך האלבום, ״פעם ביום״, יצא לפני כשלושה חודשים, וכבר הצליח לרגש את הקהל ואת עורכי הרדיו. הסינגל השתלב, בין השאר, ברשימות ההשמעה של גלגלצ וכאן 88. לכבוד צאת האלבום מופיעה עם הלהקה ברחבי הארץ.

שוהם טפאירו 

טפיארו יוצרת על ספקטרום שנע בין טכנו, פופ והיפ הופ, מאתגרת את גבולות הז׳אנרים באופן טבעי, עקב השפעות של שירה ערבית ומוזיקה ישראלית קלאסית אותן ספגה בבית, בילדותה בקיבוץ בצפון הארץ. לאלו מצטרפים יכולות תיאטרליות ונוכחות בימתית מרהיבה שנראה כי מדובר במשהו מולד. היא שובה את הקהל שלה בהופעות ולא ניתן להוריד ממנה את העיניים, או את האוזניים.

בשנת 2018 הוציאה שוהם את הEP הראשון שלה "איפה אני". הקו המנחה והמבדל אותה כזמרת יוצרת עכשווית הוא האיזון בין כתיבה סיפורית המתארת סיטואציה שיכולה להיות זרה לה, אפילו דרך עיניה של דמות אחרת, לבין הגשה מהפנטת וכריזמתית, כזו ששובה את המאזין מהמילה הראשונה ועד הביט האחרון.

קובארי

רוקנרול מלודי, על מצע התפרעות וכנות בעברית בהנהגת אביגיל קובארי, יוצרת ושחקנית, ובהפקתו של זיו זק. קובארי הוציאו עד כה 3 אלבומים (׳דת בית אלוהים אהבה׳, ׳פיל שמן׳ ו׳בת זקונים׳) וכעת נמצאים במעמקי ההקלטות של האלבום הבא!  אלבומם האחרון ׳בת זקונים׳ זכה בפרס אקו״ם​ 2018 לעידוד יצירה.

קובארי הם:  מאור אלוש- בס. לירן פרידמן- גיטרה. איתי כפיר- תופים. זיו זק- סינת׳ וגיטרות, שרון בראנטמן- פסנתר וקלידים, אביגיל קובארי- שירה ושירים

פיי שפירו היא זמרת, מלחינה ואמנית רב תחומית.

שרה ומלחינה למקהלות, חללים וסיטואציות לא שגרתיות, שצוללת עכשיו להוצאת אלבום הבכורה שלה –  מסע מרחיב תודעה העובר בין שירי אהבה אישיים (מדי) ומסתיים בשירי רפואה והעצמה כלל אנושיים.

כל סינגל מלווה בקליפ שמביא בשורה חדשה! הסינגל השלישי ״למה התאהבתי״ מתוך אלבום הבכורה אלף נשיקות (עם קליפ בכיכובו של אבי ביטר) ייצא בימים הקרובים.

האלבום וההופעה מכוננים כך מתערבבים הומור ועומק, טראש ורוח ונוצר חלל הקשבה צלול בו עובדים השירים כמנטרות פופ של העכשיו המממלאות את המאזינ/ה בהשראה ואומץ.

במופע בצוללת יצטרף לפיי המפיק והגיטריסט (בחסד) עומר שונברגר.

 

 

לא יום האישה #1 ברשתות

דילוג לתוכן