גיל בר-הדס & פוטו מריאנה

גיל בר-הדס & פוטו מריאנה 50/60 ₪

2 מופעים בערב 1

גיל בר הדס הוא יוצר ומוזיקאי אשר הוציא עד כה שני אלבומי אולפן. אלבומו הראשון הנושא את שמו, עליו עבד במשך שנה עם המפיק והמוזיקאי תומר ישעיהו (ג׳יין בורדו, Isiah), יצא באפריל 2018. אלבומו השני ״נסיעות ארוכות״ אותו הוא גם הפיק ועיבד מוזיקלית בשיתוף עם חברו ללהקה, המוזיקאי יובל וילנר (כוכבת על) יצא באפריל 2021.

אליו יצטרף פוטו מריאנה! בשנים האחרונות אפשר היה לראות את צוק דבוסק מנגן על הבמות הגדולות בתור הבסיסט של עילי בוטנר, דיקלה, גיא ויהל, גבע אלון, לולה מארש ועוד רבים אחרים. עכשיו, אחרי כמעט שלוש שנים של עבודה אינטנסיבית, הוא משחרר את הפרויקט האישי שלו תחת השם "פוטו מריאנה" – אלבום קונספט שנע בין מרחב וזמן, בין ערים ומדינות, בין מקומות אמיתיים למקומות מדומיינים.

**שימו לב – הכניסה ע"פ ההנחיות העדכניות של התו הירוק בלבד!.**

14.9.2021/ יום שלישי

דלתות 20:00

מופע 21:00

מופע ישיבה

גיל בר-הדס - מה חשבת

גיל בר-הדס & פוטו מריאנה

גיל בר הדס הוא יוצר ומוזיקאי אשר הוציא עד כה שני אלבומי אולפן. אלבומו הראשון הנושא את שמו, עליו עבד במשך שנה עם המפיק והמוזיקאי תומר ישעיהו (ג׳יין בורדו, Isiah), יצא באפריל 2018. אלבומו השני ״נסיעות ארוכות״ אותו הוא גם הפיק ועיבד מוזיקלית בשיתוף עם חברו ללהקה, המוזיקאי יובל וילנר (כוכבת על) יצא באפריל 2021. שיריו של גיל, אשר התקבלו באהבה רבה ע״ תחנות הרדיו, מושפעים בסגנונם המוזיקלי מהמוסיקה הישראלית של שנות ה60 וה70 ושואבים ממנה השראה. גיל ולהקתו מופיעים בכל רחבי הארץ ומפזרים כמויות של קסם, רגש ומוזיקה מעולה.

אליו יצטרף פוטו מריאנה! בשנים האחרונות אפשר היה לראות את צוק דבוסק מנגן על הבמות הגדולות בתור הבסיסט של עילי בוטנר, דיקלה, גיא ויהל, גבע אלון, לולה מארש ועוד רבים אחרים. עכשיו, אחרי כמעט שלוש שנים של עבודה אינטנסיבית, הוא משחרר את הפרויקט האישי שלו תחת השם "פוטו מריאנה" – אלבום קונספט שנע בין מרחב וזמן, בין ערים ומדינות, בין מקומות אמיתיים למקומות מדומיינים. צוק כותב ומציג לנו את העולם של פוטו מריאנה כמו במאי על סט. דרך עדשת המצלמה האנלוגית של פוטו מריאנה, אנו מסתובבים בכל מיני סצינות מוכרות וזרות כאחד. משיטוטים ברחובות הישנים של יפו ועד לנסיעה ברכב אספנות בכבישים של איטליה, אנחנו פוגשים את צוק שנמצא כל הזמן בתנועה יחד עם חבר אחר מ"הלהקה המדומינת". אביגייל רוז, יעל שושנה כהן, תומר ישעיהו ,רוני בר הדס ושלי לוי הם חלק מהדמויות שאפשר לפגוש בין השירים.

צילום יח"צ – צילום גיל: דניאל ז׳קונט, צילום פוטו מריאנה: יאסו טסל

דילוג לתוכן