אוריאל הרמן

אוריאל הרמן 70/80 ₪

רביעיית אוריאל הרמן

כבר יותר מ-5 שנים שרביעיית אוריאל הרמן כובשת במות ברחבי העולם. בשנים האחרונות, הרביעייה הופיעה בפסטיבלים ואולמות קונצרטים מוכרים בארה״ב, דרום אמריקה, מזרח אסיה ובמדינות רבות באירופה. ב2019 יצא Face to Face, האלבום השלישי של אוריאל, והראשון עם הלייבל הצרפתי Laborie Jazz. האלבום כולל יצירות מקוריות של אוריאל ואינטרפטציות ייחודיות לשירים של דיויד בואי ומרדכי זעירא‬. 

12.6.2021/ שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע ישיבה

Uriel Herman Quartet - Winter Light

רביעיית אוריאל הרמן

כבר יותר מ-5 שנים שרביעיית אוריאל הרמן כובשת במות ברחבי העולם. בשנים האחרונות, הרביעייה הופיעה בפסטיבלים ואולמות קונצרטים מוכרים בארה״ב, דרום אמריקה, מזרח אסיה ובמדינות רבות באירופה. ב2019 יצא Face to Face,  האלבום השלישי של אוריאל, והראשון עם הלייבל הצרפתי Laborie Jazz. האלבום כולל יצירות מקוריות של אוריאל ואינטרפטציות ייחודיות לשירים של דיויד בואי ומרדכי זעירא‬. 

אוריאל הרמן גדל בירושלים. את השכלתו המוזיקלית רכש בתיכון למדעים ואמנויות בירושלים ובאקדמיה למוזיקה ומחול, למד פסנתר אצל ד״ר אסף זהר וקומפוזיציה אצל פרופ׳ אנדרה היידו ופרופ׳ מיכאל וולפה. מיד עם תום לימודיו הוציא עם אהוד אטון אלבום של לחנים לשירי רחל המשוררת. ב 2014 יצא אלבומו AWAKE שכלל עיבודים מפתיע ל Smells like Teen Spirit של נירוונה ול Lucky של רדיוהד וגם לחן לשיר של תרצה אתר ולשיר של יהודה עמיחי.

אוריאל הרמן פסנתר

אוריאל ויינברגר כלי נשיפה

אברי בורכוב קונטרבאס

חיים פסקוף תופים

צילום יח"צ – קובי שרביט

אוריאל הרמן ברשתות

דילוג לתוכן