פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני

פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני 40 ₪

יום 2# סשן ערב & אפטר חשיפה!

יום #2 [סשן ערב] פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה – שנת העשור!
סוף שבוע עם 28 הופעות בירושלים ובתל אביב בהם נציג טעימה מעולמות הרוק, האינדי והאלקטרוני הישראליים, אל מול כ-50 אורחים מקהילת המוזיקה הבינלאומית.

ערב צבעוני עם 4 הופעות אנרגטיות במיוחד: הטורבנז | SHTUBY | באטרינג טריו | Wackelkontakt

מיד אחרי ההופעות בצוללת נתראה במזקקה עם הופעה של מאובן ומסיבה עד השעות הקטנות.  

כמות הכרטיסים מוגבלת.

14.11.2019/ יום חמישי

דלתות 20:00

מופע 20:30

מופע עמידה

International Music Showcase Israel 2017

פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני 2019 | יום #2 סשן ערב & אפטר חשיפה
4 הופעות בצוללת צהובה + אפטר במזקקה | לאתר חשיפה בינלאומית

פסטיבל החשיפה הבינלאומית חוגג עשור בקידום ייצוא המוזיקה הישראלית לחו"ל. פסטיבלי חשיפה {Showcase} למוזיקה מתקיימים ברחבי העולם ומטרתם לחשוף את המוזיקה המקומית בפני נציגים בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית. בישראל מתקיים פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה בהפקת הצוללת הצהובה ונתפס כאחד הטובים בעולם. עם סצנה מוזיקלית ברמה גבוהה ואווירה ים תיכונית כובשת, כולם רוצים חתיכה מאיתנו.  

ערב #2 עם ארבע הופעות אנרגטיות במיוחד:

הטורבנז
הטורבנז הם טריו גארז/פסיכדליה שצמחה בירושלים ופעילה כשלוש וחצי שנים.

 

Wackelkontakt
סאגה אודיוויזואלית מסמרת חושים מבית משפחת אקססיב, הקרדשיאנז של האנדרגראונד הירושלמי. מופע עם דינמיקה קיצונית בהשראת סגנונות כאינדסטריאל, קלאב, היפהופ, נויז, פופ, אוריינטליזם ומוזיקת מעליות. השירה הנוגעת ללב ומקפיאת הדם, התיפוף המכאני, הדימויים האפילפטיים והסאונד המדויק מחזיקים את הקהל קרוב ומפומפם באדרנלין.

באטרינג טריו
סיפורם של שלישיית מורחי החמאה הוא סיפור של ניסוי ותהיה שהתגלה כפרויקט מבטיח. מה שהתחיל בתור ג׳אם סשנים אקספרימנטליים במרתף מעושן בברלין התפתח ליצירה מוזיקלית חובקת עולם היוצאת מפיה של מפלצת בעלת שלושה ראשים. ריג׳ויסר, בנו וקרן דאן, כולם מוזיקאים ומפיקים, עובדה אשר מהדהדת בצלילים בלתי מתפשרים ובסאונד ייחודי המשלב בין כלים אנלוגיים לאלקטרוניים.

SHTUBY
קונצרט מודולרי תהיה הדרך הטובה ביותר לכנות את שטובי – הפרויקט האוונגרדי של יובל טל אשר נוצר בזכות השפעות של פאנק ,ג׳אז גרוב והתנסות יומיומית בטכנולוגיה אלקטרונית המשולבת באהבה עם כלים חיים. נמנעים מלהיות שבוים תחת סגנון מוזיקלי זה או אחר, שטובי יוצר בליווי ההרכב מסע שלעיתים מרגיש כמו קונצרט רב משתתפים ולרגעים מסיבה פרועה בטבע. שטובי משלב במופע כלי נגינה רבים – טרמין, קלרינט, סינטיסייזרים, כלי הקשה והרכב מלא הכולל תופים, חליל צד, בס, קיטאר וכל זאת נצבע בטקסטים ביזארים מודרניים – נאמן לחופש היצירה, המופע כולו נוצר בזמן אמת, מה שגורר לכך שבכל הופעה נוצרת חוויה ייחודית וחדשה.


מאובן – אפטר חשיפה במזקקה – הכניסה חופשית

אם תרצו לסווג את המוזיקה של מאובן, כנראה שהתווית 'פוסט-רוק' תהיה שם. אבל הלהקה לוקחת את התבנית המשתמעת ויוצקת לתוכה שלל השפעות נוספות. עם גישה לכתיבת שירים שמגיעה דווקא מגדולי הרוקנ'רול מהסבנטיז, מאובן מצליחים לאזן בין עולמות: בין פוסט-רוק לסטונר, לפסיכדליה ולקראוטרוק – ובין עוצמה בלתי מתפשרת לרגישות אדירה.

פסטיבל חשיפה – רוק, אינדי ואלקטרוני ברשתות

דילוג לתוכן