ג’וני מיטשל | מחווה

ג’וני מיטשל | מחווה 55-70 ₪

אורחים מיוחדים: מלכה מרום ואלי דג'יברי

Black Crow במופע מחווה לג’וני מיטשל. אורחים מיוחדים: מלכה מרום ואלי דג’יברי. המופע החדש והמושקע נולד מתוך אהבה והערכה ליוצרת הייחודית והמופלאה. ההרכב המשובח הזה, בו משתתפים הן בנגינה והן בעיבודים טובי המוזיקאים בארץ, הצליח לאגד שירים מכל התקופות – החל מתקופת הפולק של ג’וני דרך הרוק והג’אז המודרני, חלקם ידועים מאד וחלקם ידועים פחות, ולהפיח בהם חיים חדשים, רוח חדשה ,אשר תתן לאוהבי ג’וני מיטשל “להרגיש בבית”  ולאלו שפחות מכירים- להסחף אל תוך עולם המוסיקה העשיר כל כך של היוצרת הזאת.

26.3.2019/ יום שלישי

דלתות 20:00

מופע 21:00

מופע ישיבה

Black Crow - a new hommage for Joni Mitchell

מופע מחווה לג’וני מיטשל Black Crow

אורחים מיוחדים: מלכה מרום ואלי דג’יברי

המופע החדש והמושקע נולד מתוך אהבה והערכה  ליוצרת הייחודית ווהמופלאה .

ההרכב המשובח הזה , בו משתתפים הן בנגינה והן בעיבודים טובי המוסיקאים בארץ, הצליח לאגד שירים מכל התקופות – החל מתקופת הפולק של ג’וני דרך הרוק והג’אז המודרני, חלקם ידועים מאד וחלקם ידועים פחות, ולהפיח בהם חיים חדשים, רוח חדשה ,אשר תתן לאוהבי ג’וני מיטשל “להרגיש בבית”  ולאלו שפחות מכירים- להסחף אל תוך עולם המוסיקה העשיר כל כך של היוצרת הזאת.

ההרכב Black Crow  קיבל הכרה בינלאומית ותגובות נלהבות ממעריציה של ג’וני מיטשל ברחבי העולם, מחבריה הקרובים של ג’וני ואפילו מג’וני מיטשל עצמה!

במופע תתארח הגברת מלכה מרום, חברתה הקרובה של ג’וני מזה 50 שנה ומחברת הביוגרפיה של ג’וני- “Joni Mitchell in her own words”. מלכה תשתף את הקהל בסיפורים מרתקים על ג’וני מיטשל ותעמיק את ההכרות של הקהל עם ג’וני כאדם מיוחד במינו.

כמו כן , כבוד גדול לארח במופע את נגן הסקסופון הבינלאומי והמנהל האומנותי של פסטיבל הג’אז באילת-  אלי דג’יברי.

 

” אחת מהזמרות והיוצרות הגדולות בהסטוריה “ (Rolling Stones Magazine)

” כנראה שג’וני מיטשל היא הדמות הנשית החשובה והמשפיעה ביותר בעולם המוסיקה של המאה ה20 המאוחרות” (AllMusic)

דילוג לתוכן