מארש דונדורמה

מארש דונדורמה 60/65/70 ₪

פנקו את עצמכם בערב שכולו גרוב וכלי נשיפה. עם סנונית מאלבומה החדש (או יותר נכון – שחרור) וקליפ חדש, מגיעה מארש דונדורמה הירושלמית לחגוג בצוללת הצהובה כמו שרק היא יודעת. שישה-עשר נגנים עולים יחד על במה אחת כדי ליצור הופעה, חוויה ותופעה ששמה מארש דונדורמה. התזמורת חוגגת השנה 17 שנות נגינה ויצירה, בהן הספיקה להוציא 7 אלבומים, ספר ילדים, לשתף פעולה עם ברי סחרוף, שלומי שבן ועוד רבים, להופיע ברחבי העולם ולסחוף אחריה קהל רב אל מסיבות בלתי נשכחות על הבמה וברחוב.

11.5.2024/ שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע עמידה

Blackbird | Marsh Dondurma | מארש דונדורמה

מארש דונדורמה

מארש דונדורמה היא ללא ספק תופעה יוצאת דופן בנוף המוזיקה הישראלית:
ששה-עשר נגנים, שחיים ויוצרים יחד בארץ ובעולם כבר שמונה-עשר שנה.  

על הבמה מגיעה מארש דונדורמה כדי לסחוף את הקהל איתה לתוך חוויה של גרוב כלי נשיפה עם סאונד ושפה ייחודיים שפיתחו לאורך שנות עבודה משותפת. 

התזמורת חוגגת השנה 18 שנות נגינה ויצירה, בהן הספיקה להוציא 7 אלבומים, ספר ילדים, וזכתה לשתף פעולה עם ברי סחרוף, שלומי שבן ועוד רבים, להופיע ברחבי העולם (קנדה, מקסיקו, סין, איטליה, פולין, קרואטיה, סרביה, טיוואן ועוד..) ולסחוף אחריה קהל רב אל חגיגות בלתי נשכחות על ברחובות ובבמות.
דונדורמה היא נציגה ישראלית בעולם תזמורות כלי הנשיפה חוצה התרבויות, בין תזמורות מסורתיות מהבלקן לתזמורות רחוב בועטות מניו אורלינס יצרה הלהקה לאורך השנים קול ייחודי משלה המערבב בין מסורות שונות המהוות השראה לנגניה: מקצב תימני עם ריפים בלקניים, מנגינה ים תיכונית עם גרוב ניו אורלינס, ויללות כליזמר עם פ'אנק מנענע ישבנים.

להזמנת כרטיסים
דילוג לתוכן