מארש דונדורמה

מארש דונדורמה 65/70/75 ₪

BAM | מופע במה חדש

מתוך געגוע למפגש אנושי, געגוע לנגינה, לחברים ולקהל, נולדו האלבום והמופע החדשים של דונדורמה, BAM. במופע, הבנוי על שירי האלבום החדש, יוצאים ששה-עשר חברי התזמורת לנדודים מוזיקליים: אפריקה, דיוק אלינגטון, הבלקן והצליל המקומי, המזרח תיכוני,  הם מקצת ההשראות שמתוכם נכתבו השירים החדשים. משיקים אלבום חדש!

9.4.2022/ שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע עמידה

Marsh Dondurma & Riff Cohen - Sukkar Sukkar | סוכר סוכר

BAM | מופע במה חדש | מארש דונדורמה

משיקים אלבום חדש!

מתוך געגוע למפגש אנושי, געגוע לנגינה, לחברים ולקהל, נולדו האלבום והמופע החדשים של דונדורמה, BAM. במופע, הבנוי על שירי האלבום החדש, יוצאים ששה-עשר חברי התזמורת לנדודים מוזיקליים: אפריקה, דיוק אלינגטון, הבלקן והצליל המקומי, המזרח תיכוני,  הם מקצת ההשראות שמתוכם נכתבו השירים החדשים.
אבן יסוד במופע היא סקציית ההקשה של התזמורת – ארבעה פרקשניסטים בהובלתו של עודד אלוני שמלטשים יחד כבר שנים את סאונד התופים הייחודי של התזמורת ומחברים בין דאול סרבי, הסבר האפריקני ותוף סנר מערבי. שנים-עשר כלי הנשיפה של התזמורת דוהרים על גבי הגרוב ומובלים בידי המלחינים והמעבדים של התזמורת (ירון אוזנה, אילון טושינר, אבירן בן נאים, אודי רז, יעקב גורנשטיין).
את המופע מלווה אלבום חדש שהוקלט בין סגר לסגר, וסדרת איורים חדשה שייצר המאייר דקל חברוני לכל אחד משירי האלבום.
מארש דונדורמה היא תזמורת כלי נשיפה ותיקה ויוצאת דופן בנוף המוזיקה הישראלית.
לאורך שש-עשרה שנות יצירה משותפת הספיקו חברי התזמורת לפרסם שבעה אלבומים, להופיע ברחבי העולם, לארח בארץ אמנים מחו”ל ולשתף פעולה באולפן ועל הבמה עם ברי סחרוף, שלמה גורניך, שלומי שבן, ריף כהן, שי צברי, ליאורה יצחק ועוד. ספר-אלבום הילדים שהוציאה התזמורת, "תנינים על הראש", זכה להצלחה רבה ולאהדת הקהל.

תמונת יח"צ – חן ווגשל

דילוג לתוכן