לייזר לויד

לייזר לויד 70-80 ₪

אחרי מסע הופעות באמריקה אמן הרוק והבלוז הבינלאומי Lazer Lloyd יקח אותכם לטיול של ‏אהבה ‏ומוסיקה. איפה תמצאו אומן שהיה על אותה במה עם פרינס, באדי גאי,סנואי ווייט, ג'וני וינטר ועוד…השנה הוא חימם את באדי גאי בשיקגו שמאוד התלהב עד שבסוף ההופעה ביקש מלייזר לחמם אותו בהופעתו הבאה בפתיחה של מועדון בשיקגו.

30.12.2019/ יום שני

דלתות 20:00

מופע 21:00

מופע ישיבה

לייזר לויד

אחרי מסע הופעות באמריקה אמן הרוק והבלוז הבינלאומי Lazer Lloyd יקח אותכם לטיול של ‏אהבה ‏ומוסיקה.

איפה תמצאו אומן שהיה על אותה במה עם פרינס, באדי גאי,סנואי ווייט, ג'וני וינטר ועוד…השנה הוא חימם את באדי גאי בשיקגו שמאוד התלהב עד שבסוף ההופעה ביקש מלייזר לחמם אותו בהופעתו הבאה בפתיחה של מועדון בשיקגו. אבל לייזר הוא אחד מאותם יחידי סגולה שברגע שאתה רואה ושומע אותו אתה מבין למה באדי הזמין אותו הלאה ולמה הוא מבוקש להופעות ברחבי ארה"ב.

חצי שנה הוא בהופעות בחו"ל וחצי שנה הוא בארץ.

ההזמנה של באדי לא נראית מופרכת לאור העובדה שהוא זמר/מלחין וגיטריסט וירטואוז בתחום המוסיקה השורשית אמריקאית בסגנון רוק/פולק/בלוז שזכה להצלחה מרבה בעולם ונמצא חצי שנה בסיבובי הופעות ברחבי העולם. לייזר, יליד ארה"ב עלה לארץ ב 94 והביא איתו את יכולות הנגינה הפנומנליות ואת האנרגיות הבלתי נגמרות בתוספת של כתיבת מילים אישית ומרגשת. נצלו כל הופעה שלו בארץ ורוצו לראות אותו…

לייזר לויד ברשתות

דילוג לתוכן