לא יום האישה 2#

לא יום האישה 2# 25-100 ₪

לאור ההנחיות

“לאור ההנחיות” סדרת מופעי אונליין חדשה מבית הצוללת הצהובה מציגה: לא יום האישה 2# עם רננה נאמן, מאיה פנינגטון, נומקה והזאבות!  זה עובד ככה: כל אחד ואחת על הספה הנוחה, עם הדרינק האהוב, בפיג’מה או טוקסידו – פשוט בבית. זאת לא הופעה רגילה! נוסיף שדרן, שאלות מהקהל, סיפור או שניים ושאלון לימי קורונה.

27.5.2020/ יום רביעי

דלתות 20:30

מופע 21:00

מופע ישיבה

לאור ההנחיות: לא יום האישה 2# | רננה נאמן, מאיה פנינגטון, נומקה והזאבות! 

"לאור ההנחיות" היא סדרת הופעות משודרת מבטן הצוללת ישירות לקהל בבית. מגפת הקורונה משאירה את כולנו בבתים ועולם המוזיקה מושבת כבר למעלה מחודש.
בעקבות המצב המשונה הזה החלטנו לקיים סדרת הופעות מיוחדת שתיתן מוזיקה טובה לקהל בבית; ועבודה לעולם המוזיקה המשותק.

כל אחד ואחת על הספה הנוחה, עם הדרינק האהוב, בפיג'מה או טוקסידו – תשתתפו בהופעה מיוחדת ואינטימית עם טובי ההרכבים בארץ שמשתוקקים לפעילות.
שימו לב – זאת לא הופעה רגילה!
נוסיף שדרן, שאלות מהקהל, סיפור או שניים ושאלון לימי קורונה.

* עלות כרטיס 25 ש"ח – אם בא לכם/ן לפרגן מוזמנים לרכוש באהבה במחירים המוצעים, כל שקל יעזור להגדיל את הכנסת האמנים והעוסקים/ות במלאכה
*
השידור יתבצע באמצעות קבוצת פייסבוק סגורה 
*
מיד לאחר רכישת הכרטיס תקבלו למייל את כתובת הקבוצה
*
הכניסה לקבוצה תאושר מול פרטי הרוכש/ת

לא יום האישה 2#
מיני פסטיבל שאינשאללה יגדל
ערב המוקדש לארבע מוזיקאיות יוצרות – ארבעה קולות חדשים שכדאי לשמוע –  ארבע הופעות ממוקדות
השנה {2020} נארח את: רננה נאמן, Nomke, מאיה פנינגטון והזאבות.

רננה נאמן – זמרת, יוצרת ונבלנית ייחודית, חוזרת השנה עם אלבום שני בהפקת תום דרום  ומופע חדש עם הנגנים עירא רביב (תופים) ואור דרומי (סינת וקלידים). 

באלבום פעמון למרדRebel Bell  רננה שרה טקסטים חדים בעברית ובאנגלית על כאבי לב ומצפון, בליווי הסוחף של מיתרי נבל, פסנתר, שכבות סינתים, ביטים, הרמוניית קולות, והפקה עשירה של כלי מיתר ונשיפה.

מאיה פנינגטון

מופע שהוא תערוכה מרובת צבעוניות ומרקמים מתוך איפי הבכורה שעתיד לצאת ביוני, פרויקט יידיש מחושמל ועוד

נוֹמְקֵה (הבטחת השנה של טיים אאוט) השיקה בתחילת מרץ אלבום חדש בתדר והצליחה להפנט את הקהל (שמילא את המקום) גם בהרכב חלקי לאחר שהמתופפת שלה הוכנסה להסגר כ40 דקות לפני ההופעה. בנובמבר האחרון יצא הסינגל Ended (by the morning) אשר קיבל חיבוק חם מהתקשורת, נכנס לבחירות העורכים של 88, ואף קיבל חשיפה בבלוגים ופלייליסטים בינלאומיים כגון Digester.

 

הזאבות הן רביעיית רוקנרול הרוכבת על מצע מוסיקלי משובח, קיר גיטרות קשוח וקול נשי ייחודי, אפל ובהיר כאחד, והכל בשפה העברית. ההופעה של הזאבות בלתי ניתנת לריסון, מלאת אנרגיות, אגרסיות ואותנטיות. יחד על הבמה הן כמו אגרוף בבטן, חגיגת רוקנרול שמתרגמת יצרים ויללות לדיסטורשן מלודי רצוף הברקות. השירים של הלהקה עוסקים בנושאים כמו מאבק המינים, קשרים אנושיים, ושאלות גדולות שמרחפות מעל פני הדור.

דילוג לתוכן