טל גמליאלי טריו

טל גמליאלי טריו 70/80 ₪

עם תום לב ורוני איתן

טל גמליאלי הוא נגן קונטרבס ומוזיקאי פעיל מאז 2007 .הוא שיתף פעולה עם מוזיקאים רבים מרחבים העולם, ביניהם החצוצרן אבישי כהן, הפסנתרן זוכה הגראמי דנילו פרז, הפסנתרנית ז’ואן ברקין, הסקסופוניסט ג’רי ברגונזי והזמרת ליז רייט.

אורחים מיוחדים: שני איתני טבע מוזיקליים: רוני איתן במפוחית ותום לב בסקסופון.

שימו לב – *הכניסה למחוסנים\מחלימים בהצגת תו ירוק. או בהצגת בדיקה שלילית מ72 השעות שלפני מועד המופע בלבד*.

8.5.2021/ יום שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע ישיבה

Negev - Tal Gamlieli Trio Guests: Roni Eytan & Tom Lev טל גמליאלי טריו

טל גמליאלי טריו

 טל גמליאלי הוא נגן קונטרבס ומוזיקאי פעיל מאז 2007 .הוא שיתף פעולה עם מוזיקאים רבים מרחבים העולם, ביניהם החצוצרן אבישי כהן, הפסנתרן זוכה הגראמי דנילו פרז, הפסנתרנית ז’ואן ברקין, הסקסופוניסט ג’רי ברגונזי והזמרת ליז רייט. במהלך העשור האחרון הופיע הטריו של טל במגוון רחב של מקומות ואירועים בינלאומיים מרכזיים, ביניהם פסטיבל Supreme Love באנגליה , מועדון הסמול׳ס בניו יורק, ג׳ז דוק בפראג, פיצה אקספרס בלונדון, רדיו – קפה של רשות השידור האוסטרית ORF בווינה, פסטיבל הג׳ז בירושלים, פסטיבל הג׳ז בפנמה ועוד…

טל, זוכה פרס לביצוע יוצא מן הכלל מאת המגזין Downbeat הקים את הטריו שלו בשנת 2014 .הטריו עשה את הופעתו הבינלאומית הראשונה בפסטיבל הג’אז בפנמה בינואר 2016 ,ומאז השלישייה מסיירת ומופיעה לקהלים נלהבים ברחבי העולם. אלבום הבכורה של טל ”דניה“ יצא לאור בחודש יולי 2017 ,ואלבומו השני, Heart of Change ,פרויקט משותף עם הסקסופוניסט האמריקאי, דיינה סטיבנס, יצא לאור בחודש אוגוסט 2019 בלייבל Tribes Jazz.

צילום יח”צ – גבריאל בהרליה

דילוג לתוכן