היפ הופ בצוללת

היפ הופ בצוללת 50-65 ₪

טדי נגוסה & מבוא הדודאים

אחרי 2000 שנות גלות, מבוא הדודאים – אחת ההבטחות העולות בסצנת הראפ בישראל, יחד עם טדי נגוסה – אחד הראפרים המוכשרים ביותר שעובדים בישראל
עולים לירושלים להחזיר עטרה ליושנה, להרים את האווירה ולהפיל את הגג במופע שכולו רגש ואנרגיה קצבית. 

 

 

7.9.2019/ שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע עמידה

היפ הופ ישראלי בצוללת – טדי נגוסה & מבוא הדודאים

אחרי 2000 שנות גלות, מבוא הדודאים – אחת ההבטחות העולות בסצנת הראפ בישראל, יחד עם טדי נגוסה – אחד הראפרים המוכשרים ביותר שעובדים בישראל
עולים לירושלים להחזיר עטרה ליושנה, להרים את האווירה ולהפיל את הגג במופע שכולו רגש ואנרגיה קצבית. 

טדי נגוסה אחד השמות הכי בולטים בנוף של ההיפ הופ הישראלי.
וחלק בלתי נפרד מהקולקטיב הבועט מלוד ״ זולוד״ מגיע להרים את במת הצוללת לגבהים חדשים.
את אלבומו הראשון "ט.ד.י" הוא שחרר ב-2017 ומאז הספיק לקחת חלק באינסוף שיתופי פעולה כולל סגול 59, נצ׳י נצ׳, שאזאמאט, אברהם לגסה, פלד, אביחי נפתלי ועוד. לאחרונה כבש איןספור במות מהופעות בגלגלצ עם ביצועים לייב באולפן של נוי אלוש ועד להופעות אורח על בימת בארבי ת"א, האנגר 09, רידינג 3 , פסטיבל אינדי נגב, פסטיבל יערות מנשה ואירוח בלייב פארק ראשל"צ עם הדג נחש ופלא אוזן.

 

"מבוא-הדודאים", הרכב היפ-הופ  שיצא לאור בשנה האחרונה ונחשב לאחת ההבטחות העולות בסצנת הראפ בישראל. 

יובל ניאזוב (25) ואלמוג גוזלן (23), ילידי אשדוד של שנות ה-90'. יובל כותב ראפ, שירת רחוב ומפיק מוזיקה מגיל 12. כנער למד בעצמו קלידים וכלים נוספים וכן את אמנות ההפקה הדיגיטלית. יובל מצא במוזיקה מפלט ומרחב לביטוי אישי עמוק וכך נוצר הצליל, הקול והמרחב האומנותי הייחודי של "מבוא-הדודאים".    

יובל ואלמוג מספרים את סיפור חייהם באופן שנוגע בכל אחד, משקפים ומתעדים ביצירתם את החיים בחברה הישראלית באופן נוקב, אנרגטי ומלא רגש, בצליל ייחודי ועדכני.

השאיפה של ההרכב היא להגיע לכמה שיותר אנשים, בעיקר נערים ונערות שחיים את הקושי והמורכבות של החברה הישראלית בת זמננו. הרצון הוא לחזק, לתת תקווה ולהראות שאפשר למצוא את החיובי, את הכח להשתנות ולשנות, דווקא מהמקומות הנמוכים בחיים.

מבוא הדודאים מתפרצים על הבמה באנרגיה, תנועה וצליל במופע שלא משאיר אף אחד אדיש.ההרכב צבר עד כה עשרות אלפי עוקבים ומאזינים ברשתות החברתיות והספיק להתארח בעשרות הופעות, פסטיבלים (אינדינגב ועוד), כולל אירוח והשמעות בתחנות רדיו כולל גלגל"צ, 100FM ונוספות. ההרכב ערך לאחרונה את הופעת הבכורה שלו במועדון הבארבי בת"א, מי שהיה שם לא ישכח את הערב הזה…

כעת, אחרי 2000 שנה, מבוא הדודאים ביחד עם טדי נגוסה, אחד הראפרים המוכשרים ביותר שעובדים בישראל- לעולים לירושלים להחזיר עטרה ליושנה, להרים את האווירה ולהפיל את הגג במופע שכולו רגש ואנרגיה קצבית.

דודא# תרבות רחוב בעם.

היפ הופ בצוללת ברשתות

דילוג לתוכן