הבלוז של בנות חורין

הבלוז של בנות חורין ללא תשלום ₪

ג'אז בצוללת

נויה סול, תופעת בלוז ייחודית בישראל. מקימה לתחייה את הבלוז המקורי והנשי, בשורה אחת עם קיסריות עולם הבלוז והחלוצות בסי סמית ומא רייני.

20.3.2019/ יום רביעי

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע ישיבה

הבלוז של בנות חורין - The Blues Of Freeborn Women - Empty Bed Blues

נויה סול, תופעת בלוז ייחודית בישראל. מקימה לתחייה את הבלוז המקורי והנשי, בשורה אחת עם קיסריות עולם הבלוז והחלוצות בסי סמית ומא רייני.




כמעט מפתיע לגלות מה עומד מאחורי החזות העדינה, השמלה השחורה והמיקרופון הזהוב – קול עוצמתי, עמוק ושורשי, אפילו מכאיב ומתעתע, שזורק את המאזין אחורה בזמן, לראשית המאה העשרים. מזכיר את הנשים השחורות שמצאו עצמן, לראשונה בהיסטוריה, חופשיות. אותן נשים שנפתחו לעולם של חופש כלכלי, חוקתי ומיני וגילו שהחירות המיוחלת לא מונעת כאב, אלא רק מאפשרת לך לדאוג לעצמך ככל יכולתך.


הפער בין התקוות לבין המציאות הצמיח את המוזיקה החדשה של סול. מוזיקה מהדהדת, נוקבת, יפהפיה וגלוית לב. בלי מסכות. ״הישרדות״, היא מדגישה.

 

“With a tight red skirt and mile high heels, Johnny’s love and Johnny kills me all night long More and more, and more, and more pain”


הסינגל החדש של סול ״johnny’s love” הוא שיר מקורי שכתבה והלחינה, בזכותו זכתה באתגר הבלוז וטסה לייצג את ישראל בתחרות הבלוז הבינלאומית IBC במיסיסיפי 2018. בימים אלה היא ווהרכב שלה חורשים את הארץ בהופעות קטנות וגדולות. ברים קטנים, לצד במות בפסטיבלי בלוז וג׳אז. בחודש פברואר עתיד לצאת אלבומה השני, במרץ תתקיים הופעת השקה חגיגית בכולי עלמא בתל אביב.

דילוג לתוכן