דניאל רובין

דניאל רובין 65/70/80 ₪

השקת אלבום

דניאל רובין במופע השקה חגיגי בצוללת הצהובה לאלבום הרביעי שלה – ״סוף סוף באמת״. כמו באלבומים הקודמים, גם באלבום הזה מגישה לנו דניאל את הלב שלה בצורה כובשת, בכנות יוצאת דופן, בכתיבה שמפלחת את הלב אבל גם גורמת לו להתפקע מאושר, וקול יפהפה וצלול. 

1.7.2023/ יום שבת

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע ישיבה

דניאל רובין - הרגע הזה (לייב באינדינגב 2022)

דניאל רובין

דניאל רובין במופע השקה חגיגי בצוללת הצהובה לאלבום הרביעי שלה – ״סוף סוף באמת״. 

כמו באלבומים הקודמים, גם באלבום הזה מגישה לנו דניאל את הלב שלה בצורה כובשת, בכנות יוצאת דופן, בכתיבה שמפלחת את הלב אבל גם גורמת לו להתפקע מאושר, וקול יפהפה וצלול. 

 

בחמש השנים האחרונות הוציאה דניאל שלושה אלבומים, תרה את הארץ בהופעות מצפון עד דרום, כולן מלאות תמיד בקהל אוהב ששר עם דניאל את כל המילים בעיניים מאמינות ואוהבות, הופיעה בשלל פסטיבלים, מהאינדינגב עד פסטיבל הפסנתר, שיתפה פעולה עם יעל דקלבאום בפרויקט הבינלאומי “תפילת האמהות”, הקליטה דואט יפיפה עם אלון עדר (“כביסה”), עשתה קאבר בלתי נשכח ל”הלילה” שהושמע רבות, ואפילו שרה קולות רקע ב Toy של נטע ברזילי. 

 

אלבומה האחרון ועטור השבחים “האלבום שיעיר את אמא”, עסק במחלת הנפש של אימה וההתמודדות איתה, הוא אלבום חשוב ומכונן שאף הביא אותה לנאום בועידת בריאות הנפש בכנסת. לעומתו האלבום המתקרב דווקא מתמקד באופטימיות ובאושר, אושר זהיר.

דניאל לוכדת במילים וצלילים רגעי אושר טהורים, יומיומיים אך נדירים, נהנית מהשגרה והשקט. רואה את היופי בכל רגע ורגע, וחיה אותו.

צילום יח”צ – ענבל איל

דניאל רובין ברשתות

דילוג לתוכן