רונה קינן

רונה קינן 85/95 ₪

מופע סולו חדש

חמושה בגיטרה, פסנתר, מפוחית, כלי הקשה ולופר, עם שירים שנכנסים עמוק אל תוך הלב וביצועים חשופים וכובשים, רונה קינן לוקחת את מופע הסולו שלה לשלב הבא סיבוב ברחבי הארץ.

מופע פותח – איתי דלומי

7.7.2022/ יום חמישי

דלתות 21:00

מופע 22:00

מופע ישיבה

רונה קינן - נוע - Rona Kenan - Nua

רונה קינן – נוע 

רונה קינן מגיעה  במופע סולו חדש!

מופע פותח – איתי דלומי

חמושה בגיטרה, פסנתר, מפוחית, כלי הקשה ולופר, עם שירים שנכנסים עמוק אל תוך הלב וביצועים חשופים וכובשים, רונה קינן לוקחת את מופע הסולו שלה לשלב הבא  

סיבוב ברחבי הארץ.

רונה קינן נחשבת לאחת הדוברות המקוריות של דורה במוזיקה הישראלית. עם שישה אלבומי סולו לזכותה, שירים שהפכו לקלאסיקות ישראליות ועשרות שיתופי פעולה עם מיטב המוזיקאיות והמוזיקאים בארץ, היא ממשיכה למתוח את גבולות היצירה שלה ולחבר בין חדש לישן, בין השפעות מקומיות למסורות רחוקות, בין רוך ועדינות לבין גרוב ואנרגיה.

לצד הסינגל החדש שהוציאה בימים אלה, ״נוע״, המופע יעבור דרך תחנות משמעותיות בעשיה המוזיקלית של רונה, החל מהלהיטים מאלבומי הסולו שלה, כמו “מבול”, ״לחיות נכון״, ״עיניים זרות״, ״אתה מתעורר״ ו״מות התפוז״, דרך שיתופי הפעולה הרבים והפוריים שלה לאורך השנים, עם שירים כמו “הריקוד המוזר של הלב”, ״רגע״ ו”בדרך הביתה״, ועד לפרשנויות המיוחדות שלה לקלאסיקות עבריות מכל הזמנים עם שירים כמו ״שחקי שחקי״ ו״אל בורות המים״. 

רונה קינן: שירה, גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, כלי הקשה, לופר, מכונות תופים, מפוחית, פסנתר

צילום יח”צ – אור בן זריהן

דילוג לתוכן