פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם – אזלו הכרטיסים

פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם – אזלו הכרטיסים 40 ₪

ערב פתיחה!

ערב פתיחת פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה – שנת העשור!
יוצאים לדרך לסוף שבוע עם 28 הופעות בירושלים ובתל אביב בהם נציג טעימה מסגנונות מוזיקת הג'אז והעולם הישראליים, אל מול כ-50 אורחים מקהילת המוזיקה הבינלאומית.

יוצאים לדרך עם 5 הופעות זהב בערב אחד: אבישי כהן והביג וישס, Sandman project , אנדלושס, ספי ציזלינג, נטע אלקיים 

כמות הכרטיסים מוגבלת

20.11.2019/ יום רביעי

דלתות 19:45

מופע 20:20

מופע עמידה

International Music Showcase Israel 2017

פסטיבל החשיפה הבינלאומית חוגג עשור בקידום ייצוא המוזיקה הישראלית לחו"ל. פסטיבלי חשיפה {Showcase} למוזיקה מתקיימים ברחבי העולם ומטרתם לחשוף את המוזיקה המקומית בפני נציגים בכירים בתעשיית המוזיקה העולמית. בישראל מתקיים פסטיבל החשיפה הבינלאומית למוזיקה בהפקת הצוללת הצהובה ונתפס כאחד הטובים בעולם. עם סצנה מוזיקלית ברמה גבוהה ואווירה ים תיכונית כובשת, כולם רוצים חתיכה מאיתנו.  

ערב הפתיחה עם חמש הופעות מהמסקרנות והטובות בישראל:

אבישי כהן והביג וישס
החצוצרן אבישי כהן מככב בסצינת הג'אז העולמית כבר שנים ונחשב לאחד החצוצרנים הטובים בעולם. אלבומיו יוצאים בלייבל היוקרתי ECM, הוא הוכרז בחודש אחד כאמן הג'אז הטוב ביותר בצרפת במקביל לכך שאלבומו נבחר לאלבום השנה! ה- Big Vicious הוא פרויקט אחר שלו שבו נוצר סאונד מיוחד. שילוב של רוק&רול, פסיכדליה, גרוב, ג'אז ועוד והכל בסינרגיה נפלאה.

 תחילתו של פרויקט זה לפני מספר שנים בניו יורק, שם החלה כתיבת ואיסוף החומרים בו גם לקחה חלק הבסיסטית מישל נדגאוצ'לו. ההרכב הופיע באזורי הדאון טאון בניו יורק שם התפתח השילוב המוזיקלי הזה. ליצירת פרויקט זה בארץ, אבישי בחר בהרכב לא סטנדרטי של שני מתופפים ושני גיטריסטים, מה שאפשר לנגנים מרחב חדש ולא אופייני ולהגיע למחוזות חדשים

. מבנה ההרכב, החיבור בין הנגנים והאקלקטיות מייצרים חוויה מוזיקלית יוצאת דופן עם מנעד מוזיקלי רחב, מהמופנם, המהורהר ועד למוחצן והרקיד.

 

Sandman project 
נוסד בקיץ 2017 ע"י הגיטריסטית והמלחינה טל סנדמן. לאחר שנים של שיתופי פעולה רבים ומגוונים, חברי Sandman project יצרו מפגש מוזיקלי חדשני המשלב שלל מקצבים וצבעים של ארצות שונות על הגלובוס. ממערב אפריקה דרך אתיופיה ואל המזרח התיכון, נוצר מסע של מוזיקה אתנית, מודרנית ומקורית, המביאה לעולם הרכב גרוב חשמלי "פסיכדלי" המעביר את המאזין חוויה רב תרבותית.

אנדלושס
אנדלושס הוא הרכב ייחודי הפועל בירושלים כ – 4 שנים,  אשר מבצע מן הרפרטואר הצפון אפריקאי, מפיוטים מרוקאים וכלה בשירי שעבי מרוקאים ואלג'יריים, כולם תחת ידו המכוונת ועיבודיו של הכנר אלעד לוי. האנדלושסים מרחפים בין לחנים עמוקים ועתיקים לקצביות צפון אפריקאית עם השפעות מוזיקליות שונות שמביא כל אחד ואחת מחברי ההרכב.

ספי ציזלינג
אחרי האלבום הראשון – Beyond Things I Know, ספי ציזלינג יוצא להרפתקה חדשה ואלבום שני שנחתם ממש בימים אלו בלייבל המוערך מאנגליה – Tru Thoughts !

בעשור האחרון החצוצרה של ספי הפכה לסימן היכר בסצינת הג׳אז/סול/ גרוב הישראלית . לפני שנתיים יצאו ספי והחצוצרה לדרך עצמאית, שנשאה פרי באלבום הבכורה. כיום, רגע לפני צאתו של אלבום שני וחתימה בלייבל הבריטי, ההרכב של ספי ציזלינג מתמקם על תדר ייחודי במרחב סגנוני חסר גבולות ומעורר סקרנות והערכה גם מעבר לים. מאז צאת האלבום ספי הושמע בכמה ספוטים חשובים בעולם כמו בתוכנית הרדיו המיתולוגית של שדרן/אספן Gilles Peterson, רדיו KEXP מסיאטל והספיק להופיע לצד אגדות כמו:
 Roy Ayers, Jacob Collier,ILL Camile, Hailu Mergia,Tonny Allen ועוד. האלבום השני של ספי הוקלט עם אורקסטרה של 12 נגנים וצפוי לצאת על גבי תקליט כפול עם השפעות מוזיקליות רבות שנעות בין ג׳אז חופשי, פאנק, סול, הרבה גרוב וביטים מהחלל. באלבום ניגנו בין היתר – קותימאן, שלומי אלון (הדג נחש), יאיר סלוצקי, אייל תלמודי, עוזי רמירז ועוד !

נטע אלקיים | ארנאס
לאחר שהפכה בשנים האחרונות לזמרת בעלת שם עולמי במוזיקה הצפון אפריקאית, נטע אלקיים מחברת את רוח אימהותיה לזירה הקוסמופוליטית ומשיקה מופע חדש בהפקה מוזיקלית של היוצר עמית חי כהן. יחד עם טל אברהם על החצוצרה וגל מאסטרו על הקונטרה בס הם יוצרים צליל אינטימי ואנרגטי, מתיכים ביטים אלקטרונייםשבטיים מהאטלס עם קולות נשים ממחנות מעבר ומלודיות של ג׳ז, פיוט והיפהופ.

פסטיבל חשיפה – ג'אז ומוזיקת עולם – אזלו הכרטיסים ברשתות

דילוג לתוכן