הילה רוח

הילה רוח 65/75 ₪

מופע פותח - רסקו

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

3.3.2022/ Thursday

open doors 21:00

begin 22:00

performance standing

Hila Ruach - Sprint / הילה רוח - ספרינט

הילה רוח

מופע פותח – רסקו | תקלוט: Davecom‏

הילה רוח היא אחת היוצרות המרתקות אשר לוקחות חלק בעיצוב הסאונד של האינדי הישראלי בשנים האחרונות. מראשית דרכה כסולנית ההרכב “כלבי רוח” והיציאה לקריירת הסולו היא צברה קהל אוהדים קרוב ואדוק וממשיכה עד היום להטביע חותם בנוף המוזיקה המקומי, עם שני אלבומים  מכוננים מאחוריה – ” רופאה במערב” שהיה הסיבה להכתרתה בפי רבים כנסיכת האינדי החדשה, ו”מוזיקה לפרסומות” שסחף בקונצנזוס של ביקורות מהללות, לצד שיתופי פעולה רבים ופרוייקטים בימתיים.

רוח מביאה שילוב חד פעמי בין יכולות ווקאליות והכשרון לתרגם בשלמות טקסטים הופכי קרביים לתוך שירים – שבהופעה הופכים להתפוצצות בימתית מסחררת. חמושה בכריזמה מתפרצת ואומץ אמנותי שאין שני לו, רוח ממשיכה להגדיל כל הזמן את מנעד היצירה שלה, כשכל אבן קטנה שנזרקת אל המים מגיעה למעגלים רחבים יותר.

עם שני סינגלים חדשים ומדוברים שיצאו בחודשים האחרונים (סופרמן, ספרינט) ואלבום חדש בדרך הילה רוח חוזרת לצוללת הצהובה ב3.3.22 עם להקתה הלם העתיד – להרים מאוד.

מהעיתונות:


“הדיוק במילים ובמנגינה הוא לא מחזה נפרץ במוזיקה הישראלית כיום. ב”סופרמן” הסינגל החדש והנהדר של הילה רוח, הוא מצליח להתממש”
בן שלו, הארץ.

“חתיכת טריפ מעבירה אותנו הילה מאז ‘רופאה במערב’ דרך ‘מוזיקה לפרסומות’ ועד עכשיו לתחנה האומנותית החדשה. הדמיון הפרוע שלה, זה אחד הדברים המבורכים שיש לרוק הישראלי להציע היום.”
מיקי נירון, מאקו.

“עוד שלב בדרך של הילה רוח להפוך למוזיקאית הכי חשובה בישראל” 

– נדב נוימן, טיים אאוט ת”א.

״מקורית, סוחפת, אינטליגנטית, קולנועית, לא צפויה… הילה רוח היא גיבורת מעמד השבורים בישראל”

– עינב שיף, רדיו ת”א, ידיעות אחרונות.

“אחת היוצרות המשמעותיות שיש לרוק הישראלי להציע… ואתם יודעים מה? לא רק עכשיו. בהיסטוריה של המוסיקה הישראלית” 

– רז ישראל, nrg

צילום יח”צ – ירדן רוקח

Skip to content