אלדד ציטרין

אלדד ציטרין 80/90 ₪

מופע 360

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

5.6.2021/ Saturday

open doors 21:00

begin 22:00

performance sitting

Eldad Zitrin || Rather Be || Clean Bandit Cover - Live Version

אלדד ציטרין | מופע 360

אורחת מיוחדת: אמילי קרפל

בדרכו הייחודית ובאופן מעורר השתאות, אלדד ציטרין יוצר ומנגן את המוסיקה שלו, מוקף בסט כלי נגינה ייחודיים שנבנו עבור המופע. ציטרין הוא man show One – תזמורת של איש אחד. הוא שר, יוצר, מנגן את המוסיקה שלו, תוך שהוא משתמש בו זמנית במגוון כלי הנגינה העומדים לרשותו.

כמו אקרובט המרחף באוויר כשהוא מוקף בסט המורכב מפסנתר חשמלי, מקלדות, כלי נשיפה, כלי הקשה, תופים אקוסטיים ואלקטרוניים הוא מאתגר את עצמו ובוחן את גבולות יכולתו כרב-נגן שיוצר ומקליט בזמן אמת והופך את התפקידים הנפרדים של כלי הנגינה המקיפים אותו, לכדי יצירה שלמה.

לצד הופעותיו האישיות, מנהל אלדד מוסיקלית את הופעותיה של ריטה ומשתף פעולה עם בכירי האמנים בישראל, ביניהם דודו טסה, אביתר בנאי, אמיר דדון, נתן גושן, שלומי שבת, מיכה שטרית, עידן רייכל ואחרים. 

עד היום הוציא ציטרין 3 אלבומים ו- EPהמציגים מגוון ושלל סגנונות החוברים יחדיו, אלקטרוני לצד אקוסטי, אלטרנטיבי לצד פולק, קלאסי לצד קרוסאובר, רוק לצד ניו אייג’. 

הראשון – “”Last of Songs- פרויקט משותף עם אירית דקל, השני -“A Train View” -אלבום סולו פסנתר, השלישי – “אוויר לעוד שנים” שכלל 11 שירים. וה-EP “Three Old Words” (שמתוכו יצאו הסינגל הנושא את שם ה-EP והחידוש המיוחד ל”HALO” של ביונסה שמבוצע יחד עם ליאורה יצחק). ה-EP הושק במופע באברהם הוסטל ת”א. במסגרת סיבוב ההופעות שמלווה את יציאת ה-EP, ציטרין מבצע שיתופי פעולה מסקרנים עם אמנים מהשורה הראשונה: עם עידן רייכל במופע ההשקה הראשון, עם עידן עמדי, אותו אירח בפאב הפטרייה ועם ישי ריבו, במופע משותף ומיוחד שהועלה עבור פסטיבל הפסנתר ה-20 של תל אביב.

זוכרים שהיו לנו חיים לפני הקורונה??? אז רק שתדעו שסיבוב ההופעות של מופע האוזניות, כולו ללא יוצא מן הכלל היה סולד אאוט!!

צילום יח”צ – גלית קסלסי

אלדד ציטרין socials

Skip to content