איה זהבי פייגלין

איה זהבי פייגלין 70/80 ₪

מופע להקה

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

14.4.2022/ Thursday

open doors 21:00

begin 22:00

performance standing

איה זהבי פייגלין - La Isla Bonita (Madonna cover) - Aya Zahavi Feiglin

איה זהבי פייגלין
מופע להקה

איה זהבי פייגלין היא זמרת-יוצרת, כותבת וגיטריסטית, מהבולטות בעשור האחרון. היא מצליחה לבטא את רוח התקופה, לחדש תמיד לעצמה ולמאזינים ובו זמנית גם לשמור על טעם של פעם. שיריה מציבים מראה למכשולים אבל לא מאפשרים את הנפילה ומשמשים כמעודד רשמי לזמני חוסר ודאות, עם הכנות והישירות האופייניים לה, באמירה ובהגשה הייחודית שלה. 

ב-2022 יראה אור אלבומה השישי, ובמקביל משתפת פעולה עם אמנים רבים ובולטים. בעברה הייתה סולנית “כל החתיכים אצלי“, הוציאה שני אלבומים עם הלהקה ושלושה אלבומי סולו: “שבעה שירים”, “אמריקה”, “החיים שלי קצרים מדי וארוכים נורא”.

בין השירים המוכרים שלה: “מגיע לי טוב“, “כל הסיבות“, ו-“גיבור“, לצד גרסאות כיסוי מוכרות לשירים “ואלס להגנת הצומח” (עם ג’יין בורדו), “La Isla Bonita“, “איילת אהבים“, ו-“האהבה מתה“.

“מאז ימי ‘כל החתיכים אצלי’, זהבי-פייגלין ביססה את עצמה כאחת הדמויות המיוחדות ברוק הישראלי של הזמן הזה, ו”החיים שלי קצרים מדי וארוכים נורא” רק מעגן את המעמד. בין שירים על טינדר להתקפי חרדה לשברונות לב לעולם מנוכר מתמיד, האלבום הזה דורש גם תקווה והתעלות. ההצהרה שבמרכז השיר הסוגר, ‘מגיע לי טוב’, שעל שם שורה מתוכו נקרא האלבום, הוא מהשירים שהתקופה הזו זקוקה להם במיוחד” (וואלה! תרבות).

הלהקה:
הוד שריד– תופים | רועי דורון – בס | סתיו אחאי – קלידים |
איה זהבי פייגלין – גיטרה ושירה

צילום יח”צ – ארז שני

Skip to content