לא יום האישה #3

לא יום האישה #3 40/50 ₪

מיני פסטיבל

Sorry, this entry is only available in עִבְרִית.

22.7.2021/ Thursday

open doors 20:00

begin 21:00

performance sitting

MAIYANAI - INST (Living Room Session)

לא יום האישה #3

MAAYAN BLEVIS | CHEN LEVY | ROSA & THE SALMONS | MAIYANAI

מיני פסטיבל המבוסס על יצירה נשית, חדשה ומקורית.
מוזמנות ומוזמנים להכיר 4 יוצרות בערב הופעות מיוחד!

ROSA & THE SALMONS

MAAYAN BLEVIS

מעיין בלוויס היא זמרת יוצרת ילידת קנדה המתגוררת בירושלים. שיריה משלבים השפעות מעולמות הג’אז, הפולק והמוסיקה הקלאסית, עם טקסטים התופסים את הרומנטיקה של הדברים היומיומיים. מעיין כותבת ומבצעת באנלגית ובעברית, וזכתה בפרס בחירת השופטים (אחינעם ניני וגיל דור) בתחרות ההלחנה של פרויקט בן יהודה בשנת 2020. היא הזמרת והכותבת של להקת מייבי ריינקוט, ששחררה את אלבום הבכורה שלה מוקדם יותר השנה. כעת היא מובילה פרויקט סולו תחת שמה ומופיעה בליווי הגיטריסט יניב חיון.  

MAIYANAI

זמרת יוצרת ומפיקה המשלבת פופ, סול ונגיעות של היפ – הופ בשפה האנגלית. בעזרת הפקה קצבית שמזיזה את הגוף ועושה חם בלב מאי מנגישה מילים עמוקות עם הרבה משקל ואופי הנוגעות בנושאים כנים וחשופים. לאחר שני סיגנלים, באחד מהם שיתפה פעולה עם ראפר ניו זילנדי, מאי התכנסה לעבוד יצירת האלבום הראשון שיוצא בחודש הבא.

CHEN LEVY

חן לוי היא זמרת יוצרת, בת זוג, אימא לאיתן ומורה. שני אלבומיה שנכתבו בשפה האנגלית הושפעו מג׳אז, זכו לביקורות יפות ואף נכנסו לפלייליסטים מקומיים. עם פרוץ הקורונה והשינויים שהגיעו גם חן החלה להשתנות כיוצרת ולחקור את השפה העברית. התוצאה היא שירים רכים- מנגינות מפותלות, טקסטים שנוגעים ביום יום, נימות שונות של אהבה, כאב מפעם וכאב מעכשיו. בימים אלו היא עושה את דרכה הראשונית עם השירים החדשים ומופיעה בליווי הגיטריסט יובל בר אילן.

Skip to content