יעל את מגזימה

יעל את מגזימה 50/60/70 ₪

המופע נדחה ל29.1!

Sorry, this entry is only available in עִבְרִית.

29.1.2022/ Saturday

open doors 21:00

begin 22:00

performance standing

טרמה - יעל, את מגזימה

יעל את מגזימה | השקת אלבום בכורה

**שימו לב – המופע נדחה למוצ”ש הקרובה ה29.1 עקב מזג האוויר, כל הכרטיסים שנרכשו יועברו אוטומטית לתאריך החדש! לפניות בנושא ביטולים או לכל נושא אחר אנא כתבו לנו לכתובת [email protected] **

אלבום בכורה לזמרת, יוצרת והראפרית הירושלמית – יעל, את מגזימה

יעל ברונשטיין היא יעל את מגזימה – זמרת, יוצרת, ראפרית ירושלמית אשר משחררת את אלבום הבכורה שלה עליו עבדה בשנים האחרונות.

האלבום החדש שקרוי איך לא על שמה – “יעל, את מגזימה” מקפל בתוכו שירים שמלאים בכנות רדיקלית והומור עצמי. יעל היא סינגר סונגרייטרית צבעונית שכותבת טקסטים סוערים, רלוונטיים ולא מתנצלים. השירים שלה יוצרים מניפת צבעים שמציגה באופן המדויק והאלגנטי ביותר את האמנית המוכשרת ויוצאת הדופן שיעל הפכה להיות. 

האלבום יוצא אחרי חמש שנים של הופעות, סשנים וחיפוש אמנותי בין הראפ להיפ הופ, לספוקן וורד ולוירטואוזיות ווקאלית. הוא מציג את השאלות והרצונות של יעל (כמו בשירים “או או” ו”לא מבקשת הרבה” שעוסקים בפומו ובחיפוש אחר בית פשוט וטוב להקים ולחיות בו), לצד החוויות המסעירות ולעיתים גם קשות שהיא עברה עד כה בחייה (כמו ב”אור” שעוסק בתקיפה מינית שעברה או ב”רק את הטוב” שמדבר על מערכת יחסים מיתולוגית שנטמנה פעם בלב והשאירה חותם לתמיד). 

יעל היא סטורי טלרית שמספרת על חייה בלי פילטרים ועם הרבה אותנטיות.

כמו סגנונה המוזיקלי הייחודי, גם האלבום החדש הוא פנינה נדירה בנוף היצירה המקומית ששואב השראה ממגוון ז’אנרים. הוא מציג מפגש סגנוני  מרענן בין ראפ לבין וירטואוזיות ווקאלית. הכתיבה של יעל מצד אחד מעמיקה, ומצד שני מציגה פלואו מחשבתי שקל לעקוב אחריו. תמיד עם פואנטה, כמו גלגול מוזיקלי של פסטיבל מספרי סיפורים על ביטים. 

האלבום מציג דיווה משוק מחנה יהודה עם יכולות ווקאליות מרשימות אבל בלי טיפה של פאסון ועם התעקשות להציג את המשותף והדומה בחיים הקצת חבוטים של כולנו. 

על האלבום החדש היא מספרת:

“האלבום הזה הוא הכנפיים שאני פורשת ויש בו את כל הצבעים: יש בו תעופה עצמית אדירה, יש בו פומו של מילניאלז שרוצים להיות ביג ובינתיים הם באמצע העוד לא, יש בו מערכות יחסים דפוקות וצעקת מי טו, יש בו את החלות שאני אופה ביום שישי ואת הגאווה שיש בי על ירושלים שאני באה ממנה. אמרו לי שאני צריכה לבחור איזה מן זמרת אני. העבודה על האלבום הזה הוכיחה לי שדווקא כן אפשר עיניים גדולות, אפשר הרבה מהכל, אפשר לחגוג את כל מה שיש בי ולפלרטט עם כל מה שמעניין אותי, וליצור בלי לעשות הפרדות מלאכותיות.”

צילום יח”צ – אורי ברקת קימונו

יעל את מגזימה socials

Skip to content