הפיל הכחול

הפיל הכחול 80/90/100 ₪

Sorry, this entry is only available in Hebrew.

9.10.2021/ Saturday

open doors 21:00

begin 22:00

performance sitting

B-Side הפיל הכחול - הכל יהיה ? לייב בזאפה

הפיל הכחול

תקופה יפה של יצירה בתחומים אחרים (פרויקט הסרטונים החברתי ״תכל׳ס״ עם כ-250 מיליון צפיות בכל העולם, פינה קבועה בתכנית ״ארץ נהדרת״ ועוד) גרמה לפילים להתגעגע לבמה. האלבום השלישי שלהם כבר בחוץ, אותו לירון אטיה, היוצר מאחורי הלהקה, כתב, הלחין, ניגן והפיק לאחר קמפיין ההד סטארט המצליח ביותר בארץ, שהגיע ליעדו תוך 3 ימים. בינתיים השיר “שיר לי” נכנס הישר אל פלייליסט גלגלצ וקיבל ברשתות החברתיות מעל 300,000 צפיות לקליפ אותו לירון גם ביים וערך. חזרות אינטנסיביות הולידו את המופע החדש והמרגש הכולל עיבודים ללהיטים הגדולים ולשירים החדשים, אך הקורונה עצרה הכל. במהלך שנת 20\21 יצאו שירים נוספים שזכו להצלחה רדיופונית ורשתית ענקית כמו “אין אמת אחת” שביצע לירון עם ענת מלמוד ו”הר” שנכנסו לפלייליסט גלגלצ, “לופ” המרגש, “לויתן” ועוד.

החזרה לבמה לא קרתה רק מאהבה למוזיקה ולרצון הלא מרפה של הקהל, אלא גם מההבנה העמוקה שיש בישראל בעיית נגישות, באופן כללי ובעיקר בהופעות. לירון שנפצע בתאונה בגיל 18 ומתנייד בכיסא גלגלים, מתמודד עם חוסר הנגישות במרחבים הציבוריים יום יום וכותב על כך רבות ברשתות החברתיות בצורה שזוכה להדים רבים בתקשורת. מטרת ההופעות היא להרים קול צעקה על הנעשה בארץ ולשנות את תרבות ההתעלמות מהאוכלוסייה הגדולה וחשובה הזו ולתת להם את זכויותיהם הבסיסיות. הלהקה חרתה על דיגלה לקיים את הופעותיה אך ורק במקומות נגישים ולהשמיע את קולו של מי שלא נשמע.

מופע ההשקה של הפיל הכחול גרף תגובות מדהימות בתקשורת ואצל הקהל הוותיק וגם החדש. בעקבות הדרישה נפתח מופע בירושלים בתאריך 09.10.21 בצוללת הצהובה, וישלב את הלהיטים האהובים של הפיל הכחול משלושת האלבומים יחד עם השירים העכשוויים והפתעות נוספות.

צילום יח”צ – שרה דיין

Skip to content